Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Φράγμα Θέρμης - Πλατανάκια Πανοράματος Κυκλική διαδρομή

Η ομάδα του HikeHub_SkgR ακολούθησε το μονοπάτι από το μονοπάτι παράλληλα από το ρυάκι στο Φράγμα Θέρμης προς τα Πλατανάκια Πανοράματος. Ο καιρός ήταν βροχερός και η μέση θερμοκρασία στους 13 βαθμούς κελσίου.

Αφετηρία:

Το ραντεβού δόθηκε στις 9:00 π.μ. στο Φράγμα της Θέρμης.

Αυτό βρίσκεται λίγο έξω από την περιοχή της Θέρμης. Το Φράγμα μπορείς να το επισκεφθείς για το αναψυκτήριο της, μπορείς να το γυρίσεις περιμετρικά (έχει μονοπάτι) και τέλος μπορείς να αθληθείς καθώς διαθέτει χώρους για αυτό.

Μονοπάτι:

Περάσαμε από την λέσχη κυνηγών και ακολουθήσαμε την διαδρομή παράλληλα με το ποτάμι που οδηγεί στα Πλατανάκια. Περνώντας το ρυάκι πρώτη φορά βγαίνουμε στην πρώτη ανηφόρα που οδηγεί στο πεδίο βολής.

Από το πεδίο βολής συνεχίζεις παράλληλα με το ρυάκι. Το μονοπάτι είναι άψογα σημαδεμένο με κόκκινη σήμανση.

Θα συναντήσουμε στον δρόμο μας την σκάλα όπου είναι ένας μικρός καταρράκτης.

Από κει περνάμε μέσα από το ρυάκι και συνεχίζουμε στο μονοπάτι. Θέλει λίγη προσοχή στα σκυλιά που υπάρχουν στην περιοχή και στην στάνη, γαβγίζουν αλλά δεν σε πειράζουν αν δεν τα πειράξεις.

Θα χρειαστεί αρκετές φορές να περάσετε μέσα από το νερό, εμείς προσπαθήσαμε να στήσουμε κάποιες αυτοσχέδιες γέφυρες.

Μετά από κάποια απόσταση το μονοπάτι ανηφορίζει και σε οδηγεί από στενά δρομάκια σε γκρεμό. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις τα χέρια σου και να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί είναι επικίνδυνα, ειδικά με την βροχή.

Ύστερα από βγαίνεις ξανά στο ρυάκι και σε οδηγεί στα Πλατανάκια.

Στα Πλατανάκια κάναμε την μεγάλη μας στάση για να αλλάξουμε, να φάμε και ευτυχώς για εμάς το αναψυκτήριο ήταν ανοιχτό να πιούμε ένα καφεδάκι. Μετά το μισάωρο ξεκινήσαμε για την επιστροφή.

Λίγα λόγια για τα Πλατανάκια Πανοράματος:

Τοποθετούνται λίγο μετά το Πανόραμα με κατεύθυνση Χορτιάτη (υπάρχουν ταμπέλες). Είναι ένας χώρος μέσα στην φύση, με παιδικές χαρές, εστιατόριο, αναψυκτήριο και έναν μικρό ζωολογικό κήπο. Το σημαντικό είναι πως οι άνθρωποι τον διατηρούν καθαρό και έχει γίνει στέκι πολλών ομάδων όπως μοτοσικλετιστών, πεζοπόρων, γυμναστών και οικογενειών.

Δρόμος για την επιστροφή:

Για την επιστροφή χρησιμοποιήσαμε τον χωματόδρομο. Περάσαμε στην απέναντι πλευρά του ποταμιού και ανηφορίσαμε μέσα στο δάσος για να βγούμε στο οδικό δίκτυο.

Χαρακτηρίζεται από ανηφόρες χωρίς να έχει κάποια τεχνικά κομμάτια και κάτι το ιδιαίτερο να αναφέρουμε.
Όλη η διαδρομή είναι μια ευθεία όπως θα δείξουμε και στην καταγραφή της wikiloc. Θέλει προσοχή γιατί συχνάζουν motocross και κάνουν το hobby τους οπότε για να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα καλό είναι να είστε και εσείς προσεχτικοί.

Ο χωματόδρομος τελειώνει ακριβώς πάνω στο πεδίο βολής και διαρκεί περίπου 5 χιλιόμετρα.

Ο εξοπλισμός:

Πολύ βασικό κεφάλαιο είναι ο ατομικός εξοπλισμός. Ο καθένας οφείλει να έχει μαζί του ότι αφορά την ατομική υγιεινή, το προσωπικό του φαρμακείο και τα βασικά ήδη εξοπλισμού για την πεζοπορία:
  • Μπατόν
  • ορειβατικά αδιάβροχα μποτάκια
  • αντιανεμικό φλίς ελαφρύ
  • αδιάβροχο παντελόνι
  • σάκος που δένει και μπροστά ώστε να μην κουράζει την πλάτη

Καταγραφή διαδρομής:

Για να δείτε το μονοπάτι που ακολουθήσαμε στον χάρτη πατήστε εδώ.

Φωτογραφικό Υλικό:

Social Media:

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στο: