Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Φραγμα Θερμης- Πλατανακια

Η ομάδα του HikeHub_SkgR την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021 επισκέφθηκε την διαδρομή Φράγμα Θέρμης - Πλατανάκια.

Μετά την πρώτη διασταύρωση

Η διαδρομή είναι απλή. Χρειάζεται ένας βασικός εξοπλισμός και είσαι έτοιμος να φτάσεις στα Πλατανάκια. Ο βασικός εξοπλισμός είναι:

• ορειβατικά αδιάβροχα μποτάκια
  • αντιανεμικό φλίς ελαφρύ
  • αδιάβροχο παντελόνι
  • σάκος που δένει και μπροστά ώστε να μην κουράζει την πλάτη
Ρυάκι στο Πεδίο βολής

Το ραντεβού:

Όπως κάθε Κυριακή ξεκινάμε την διαδρομή μας αρκετά νωρίς ώστε να προλάβουμε να χαθούμε μέσα στην φύση όσο περισσότερο γίνεται. Η ομάδα μας ήταν ολιγομελής λόγω Covid-19. Στις 9:00 ξεκινήσαμε από την αφετηρία και ακολουθήσαμε την διαδρομή προς τα Πλατανάκια.

Ρυάκι στο Φράγμα Θέρμης

Η αφετηρία:

Ξεκινήσαμε από το πολύ γνωστό σε όλους Φράγμα Θέρμης. Το φράγμα τοποθετείται λίγο μετά την Θέρμη όπου πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να κάθονται στο αναψυκτήριο και επίσης να κάνουν μια όμορφη κυκλική διαδρομή γύρω από την λίμνη.

Σήμανση

Η διαδρομή:

Αρχικά περνάμε το πεδίο βολής και ανηφορίζει προς το κυρίως μονοπάτι. Είναι αρκετά καλά σημαδεμένο οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος να παρεκκλίνεις από την πορεία σου. Ακολουθήσαμε τον δρόμο που διασχίζουν τα αυτοκίνητα για να φτάσουμε τον προορισμό.

Να αναφέρω ότι η χιονόπτωση ήταν αρκετά έντονη για αυτό και η διαδρομή πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη προσοχή και με αργό τέμπο. Υπάρχουν αρκετές διακλαδώσεις όπως αυτή του Πανοράματος και αυτή που σε επιστρέφει από την πάνω πλευρά του Φράγματος.

Η διαδρομή, αν εξαιρέσουμε την χιονόπτωση, είναι εύκολη ιδανική για αρχάριους που θέλουν να ξεφύγουν από την πόλη.

Θέα πριν τον δρόμο της επιστροφής

Να τονίσουμε ότι η πεζοπορία μας κράτησε κοντά στις 3 ώρες πράγμα που δεν έκανε δυνατό να φτάσουμε στον προορισμό μας λόγω υποχρεώσεων και απαγόρευση κυκλοφορίας στις 18:00. Σίγουρα θα επιστρέψουμε με άρθρο που θα δείχνει ολοκληρωμένη την διαδρομή για να σας ενημερώσουμε ακόμα καλύτερα.

Η επιστροφή:

Η επιστροφή πραγματοποιήθηκε από τον ίδιο δρόμο.

Φωτογραφία κατά την επιστροφή

Φωτογραφικό Υλικό:

Την διαδρομή μπορείτε να την βρείτε στον σύνδεσμο παρακάτω:

Φράγμα Θέρμης προς Πλατανάκια

Social Media:

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στο: